Tuesday 25 February 2014

Melega, Mencergas dan Melindung dengan Aloe Vera


Melega, Mencergas dan Melindung

Lidah buaya (Aloe Vera), dalam bentuk yang paling tulen, memberikan pelbagai manfaat. Digunakan selama beribu-ribu tahun oleh tamadun purba termasuklah orang-orang Mesir, Yunani dan Rom, Aloe Vera terkenal akan ciri-cirinya yang melegakan.

Forever Aloe Vera Gelly dan Aloe Vera Gel diperbuat dari Aloe Vera Gel yang distabilkan 100%, serupa dengan daun dalaman Aloe Vera. Inilah Aloe dalam bentuk yang paling tulen.

Sejarah Aloe Vera
Tumbuhan aloe terkenal dengan ciri-ciri perubatan; Christopher Columbus menggunakkan gel daun aloe untuk merawat luka tenteranya. Dengan sejarah Aloe Vera yang dilihat sebagai ‘tumbuhan ubat’, yang biasanya digunakan untuk merawat mangsa kebakaran. Malah, Ratu Mesir, Cleopatra juga dilaporkan menggunakan Aloe Vera sebagai sebahagaian rejim kecantikannya.

Pada abad ke-21, orang-orang diseluruh dunia menanam, memakan, meminum dan menggunakan Aloe Vera sebagai satu cara mendapatkan kesihatan optimum dari dalaman dan luaran.

Aloe Vera Forever
Aloe Vera mengandungi lebih dari 200 sebatian, termasuklah nutrien semulajadi vitamin A, C, E, B12 dan Asik Folik, dan mineral penting seperti Kalsium, Kuprum, Kromium, Magnesium, Kalium, Natrium dan Zink. Segar dan jernih, sap tebal dan lembap yang diperah dari daun Aloe Vera mengandungi ciri-ciri melegakan yang cepat menyerap ke dalam kulit atau sistem pencernaan.

Aloe Vera Gelly adalah gel tebal mengandungi humektan dan pelembap, serupa dengan daun dalaman Aloe Vera. Senang diserap, Aloe Vera Gelly melega, melindungi dan menenangkan kulit terengsa dan disediakan khas untuk aplikasi topikal yang melembap dan merapi.

Keindahan Aloe Vera Gelly adalah kandungan Aloe Vera yang distabilkan 100% yang melicinkan tisu sensitif dengan selamat. Ciri-cirinya adalah melegakan parut dan menenangkan kulit terengsa serta sebagai gel menenangkan selepas terkena selaran matahari.



Aloe Vera Gel, minuman segar dan berkhasiat, yang membantu dalam pencernaan dan penyerapan nutrien, vitamin, mineral dan asid amino yang penting untuk kesihatan yang baik.





Kini, ia adalah masanya untuk berkongsi rahsia purba ini. Rasakanlah manfaat Aloe Vera dalam bentuknya yang paling tulen.


012 9898714 @ 013 9845898

No comments:

Post a Comment