Wednesday 19 December 2018

FOREVER CLEAN 9


Alamak, perut buncit! 
Apa nak buat ni?⁉⁉

Masalah perut buncit dialami oleh ramai orang. Ada banyak faktor yang boleh menyebabkan hal ini berlaku seperti pengumpulan lemak akibat banyak makan, pengumpulan air akibat banyak garam dan sebagainya. Tak perlu nak cerita panjang, ramai yang dah sedia maklum.

Ramai juga yang bertanya, produk Forever Living yang manakah yang berkesan untuk mengatasi masalah ini? Kami boleh cadangkan tip dan produk mengikut kemampuan dan keupayaan anda.

🎈Forever Living Clean-9

Tidak tepat untuk kami katakan bahawa Forever Living Clean-9 adalah satu produk kerana ia sebenarnya satu pakej program terdiri daripada beberapa produk.

"Apa bendanya Clean-9 ni? Produk ke program? Pakej? Tak faham la." 

Ramai yang cakap macam tu. Katakan anda beli Clean-9. Ada beberapa produk hebat seperti Forever Living Aloe Gel yang hebat untuk buang mendapat di usus anda dan sekaligus membuang toksin dalam dalam serta meningkatkan tenaga. 

Ada juga di dalam Clean-9, Arctic-Sea iaitu campuran minyak ikan dan minyak zaitun yang handal memecahkan lemak dalam badan, menyingkirkan kolestrol dan sebagainya. 

Ada juga Forever Ultra Lite yang seumpama susu vanila atau coklat untuk memecahkan protein dalam badan anda. 

Terkandung juga Forever Bee Pollen untuk nyah toksin dan merawat badan anda. 


✔"Kenapa pula Clean-9 dipanggil program?" 

Sebab di dalam tu ada satu buku panduan untuk anda ikut selama 9 hari. Secara amnya, sebab kesemua produk dalam Clean-9 sudah mampu untuk membekalkan tenaga kepada badan anda selama 9 hari, anda PERLU MENINGGALKAN TABIAT PEMAKANAN BIASA ANDA! Anda hanya makan makanan sihat dan seimbang sahaja untuk 9 hari tersebut.

"Alamak, boleh ke ni?" Dengan Clean-9, anda sepatutnya tak akan rasa lapar sebab khasiat dah cukup dibekalkan. Ikut jadual pengambilan Aloe Vera Gel, Arctic-Sea, Forever Lite Ultra dan Forever Bee Pollen, anda tak sepatutnya rasa lapar. Ia juga selamat kerana Clean-9 direka khas untuk mengatasi masalah kegemukan yang melanda banyak orang di Amerika Syarikat khususnya. 

"Kenapa macam ni?
" Bayangkan anda sedang mencuci kotoran pada pakaian. Semasa anda mencuci, anda masukkan kotoran dalam air cucian anda. Kemudian anda cuci semula pakaian anda dan masukkan lagi kotoran dalam air cucian. Mana mungkin pakaian itu bersih, betul tak? Clean-9 sedang mencuci toksin dalam badan anda tapi anda teruskan juga tabiat makan anda yang biasa dan mengandungi banyak lemak, protein dan lebih teruk lagi - toksin. Tentu sukar usaha anda untuk buang toksin dari badan anda. Jangan bimbang, bukannya anda tak boleh makan langsung makanan lain. Di dalam buku panduan Clean-9, ada diberikan senarai makanan-makanan lain yang anda boleh makan - sayur-sayuran dan buah-buahan sebagai contohnya dan beberapa lagi.

Anda juga disuruh melakukan beberapa senaman ringan untuk tempoh 9 hari tersebut. Ramai  yang berjaya turunkan berat badan dalam tempoh 9 hari tanpa kesan Yo-yo dengan Clean-9 ni. Ada yang turun sehingga lebih 5kg!

No automatic alt text available.

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing

Image may contain: 4 people, people smiling, people standing

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI ATAU WHATSAPP 012-9898714 ATAU 017-9898714








No comments:

Post a Comment