Monday 14 July 2014

PEMAKANAN SIHAT AIDILFITRI

Menjelang sambutan hari raya aidil fitri yang bakal menjelang pasti ramai yang berasa teruja dan gembira. Berbagai hidangan dan juadah pasti menjadi santapan. Namun jika tidak diberi perhatian terhadap pengambilan makanan yang betul pasti akan mengundang bahaya terutama kepada mereka yang sememangnya mengidap penyakit-penyakit krikital seperti kencing manis, darah tinggi, jantung dan sebagainya.

Tidak kurang juga kebimbangan di kalangan mereka yang mengalami masalah berat badan. Sejauh manakah mereka mampu menahan keinginan untuk mengelak daripada makan makanan yang berisiko atau pengambilan makanan secara berlebihan. 

Pengalaman saya ketika menerima rawatan di hospital ketika hari raya mendapati pertambahan pesakit secara mendadak berbanding di bulan puasa. Selain daripada faktor kemalangan akibat pertambahan aliran trafik, ramai pesakit terdiri daripada mereka yang mengalami masalah penyakit akibat pemakanan secara tidak sihat.
Begitu juga bagi mereka yang ingin mengekalkan berat badan yang ideal atau ingin menurunkan berat badan pasti akan berasa bimbang.

Forever Living Products telah menyediakan produk yang diinginkan bagi mengatasi masalah tersebut. Kaedah Clean & Lean dengan menggunakan produk FLP mampu membantu mereka yang mengalami masalah kesihatan dan masalah berat badan ketika dan selepas hari raya raya nanti. malah ianya boleh diamalkan pada bila-bila masa.. Mereka boleh mendapatkan produk tersebut daripada kami walau di mana sahaja anda berada. Sistem tempahan dan penghantaran juga mudah.



Untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi kami di 012 9898714 @ 013 9845898

No comments:

Post a Comment