Tuesday 13 December 2011

Masalah Brain Tumor Dan Sawan

Nama Pesakit : Mohd Hafiz Bin Hanafe
Tempat : Balok, Kuantan, Pahang
No HP: 013-7584296


Semalam saya sempat menelefon Saudara Hafiz yang sedang dalam perjalanan ke  Kuala Lumpur. Beliau tinggal di Kuantan. Alhamdulillah. Gembira bila mendapati perkembangan terkini Sudara Hafiz yang mengalami masalah akibat brain tumor semakin beransur pulih. Kedengaran suara kegembiraan beliau ketika menceritakan perkembangan kesihatan beliau. Beliau menerangkan bahawa kesihatannya semakin baik, badan menjadi semakin segar. Sepanjang tempoh menggunakan krim Bio Ever, kejadian tumbang akibat sakit kepala dan pening hingga tidak sedarkan diri tak tidak lagi berlaku. Kalau pening pun dia masih mampu untuk mengawal diri daripada tumbang. Terima kasih Allah.

Saya masih ingat ketika berjumpa beliau pada 26 hb November 2011 lepas, beliau baru sahaja megalami masalah tumbang akibat tidak sedarkan diri ketika solat maghrib. Kepalanya luka sehingga terpaksa menerima jahitan akibat terkena pada bucu lantai.

Nanti saya akan paparkan wajah saudara hafiz yang terkini setelah beliau menggunakan krim Nio Ever sebagai kaedah Alternatif untuk rawatan penyakit beliau.

Disebabkan beliau menghadapi masalah yang agak serius bagi saya, kaedah sapuan kerap krim Bio Ever berserta dengan pengambilan garam buluh dan terapi Air Bio Aura telah saya sarankan kepada beliau. Hasilnya sangat menggembirakan. Terima kasih Allah kerana kerana memberi peluang kepada kita semua untuk menjadikan produk ini sebagai wadah untuk penyembuhan penyakit yang kami jumpa setakat ini.


Untuk maklumat Lanjut, Hubungi 

0129898714

No comments:

Post a Comment