Saturday 5 May 2012

Testimoni Hebatnya Bio Ever- Sayang Syifa Farhana

Nak Kongsi Dengan Anda Semua!!

Anak kecil saya sering mengalami masalah Asma. Beliau kerap ditahan wad. Selain daripada itu, doktor mengesahkan anak saya juga mengalami Hypotyroid. Doktor kata itu adalah perkara biasa bagi anak-anak istimewa seperti Anak kesayangan kami ini, Nur Asyifa Farhana Setelah saya mendengar beberapa testimoni yang mengalami masalah yang sama telah dapat dipulihkan dengan menggunakan krim Bio Ever, saya pun turut mencubanya kepada anak saya. Alhamdulillah, setelah beberapa minggu didapati hasilnya sangat positif. Dua kali kami buat confirmation daripada doktor pakar di Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan (HTAA), doktor pakar kata dah normal. Begitu juga dengan lelah yang dialami oleh anak saya. Kini jarang-jarang sangat anak saya mengalami lelah dan demam-demam.  Syukur Alhamdulillah.
Lagi satu yang menggembirakan juga ialah anak  saya juga boleh berjalan ketika berusia setahun sebelas bulan. Mengikut kata pakar carakerja di HoSHAS, mereka kata rekod sebelum ini ialah dua tahun setengah. Maknanya anak saya dah PECAH REKOD kat tempat terapi Carakerja HoSHAS.

Terima kasih Bio Ever. Terima Kasih Allah..

  



 Sesiapa yang ingin mencuba krim ajaib ini, anda boleh Hubungi 

No comments:

Post a Comment