Tuesday 11 October 2011

Kekayaan Sebenar


ALANGKAH SERONOKNYA JIKA DAPAT MEMBINA PERNIAGAAN YANG DAPAT MEMBANTU INSAN LAIN DALAM MASA YANG SAMA DAPAT MEMPEROLEHI KEBEBASAN KEWANGAN




Hari ini, kebanyakan diantara kita telah mengalami pengalaman kesan daripada kemelesetan ekonomi. Sama ada anda telah diberhentikan kerja, atau diambang kehilangan pelaburan yang besar dalam pasaran saham, ini adalah peluang untuk membina semula dan menghasilkan KEBEBASAN KEWANGAN YANG SEBENAR.


Ramai antara kita yang merungut, tak berpuas hati dengan gaji sedia ada, tak berpuas hati dengan bonus dan sebagainya. Namun, adakah rungutan itu akan membantu menaikkan gaji kita? TIDAK sama sekali.

Apabila ada orang yang buat bisnes melalui perniagaan PELBAGAI PERINGKAT, ada yang mencebik muka dan ada juga yang mengatakan perniagaan jenis tersebut hanya menipu dan mengKAYAkan golongan atasan. Sebenarnya mereka tidak tahu tentang KUASA GANDAAN PENDAPATAN Perniagaan jenis ini.
 Perniagaan ini sebenarnya mampu memberikan PASIF INCOME kepada seseorang!

Sedar atau tak sedar, apabila kita bekerja dengan orang lain, secara tidak langsung, kita mengKAYAkan majikan kita. Sekiranya kita dibayar gaji RM3000 sebulan. Adakah dengan bekerja secara bertungkus lumus akan menyebabkan gaji kita menjadi dua kali ganda? Siapa yang akan menjadi KAYA? Kita atau majikan? 
Sebaliknya melalui perniagaan PELBAGAI PERINGKAT, kita mempunyai kuasa untuk menentukan berapa pendapatan yang ingin dijana dan diperolehi. 

We are the boss!
Sebenarnya kita boleh memulakan perniagaan dengan modal yang rendah dan juga risiko yang SANGAT-SANGAT rendah. Hubungi saya untuk mengetahui keterangan lanjut,












013-9829858 (Bahtier)

untuk temujanji/rundingcara

No comments:

Post a Comment